dijous, 23 d’agost del 2012

Reflexions vàries III

La vaig començar sense pensar i ara sembla que pot continuar, no sé fins quan.
Ahir vaig anar a dinar amb un amic de la facultat, no cal dir, que fa un grapat d'anys que ens coneixem. Ens coneixem potser massa bé i tot, tant que de vegades diríem que fa fàstic i tot. Havíem estat inseparables, després, coses que passen ja no ens veiem tan sovint, però ens continuem veient i sempre ens acabem explicant les penes i també les alegries, tot allò que ens neguiteja o aspectes més banals i frívols, que jo en sóc un rato d'això. D'un temps ençà, he tingut i tinc la sensació, que no tenia amics i més en un temps en que tothom parla d'això i tothom en té d'amics, menys jo. Del que em va fer adonar aquest amic, és que jo no tinc amigues, o una amiga, allò que tothom diu "la meva millor amiga" a qui se li expliquen totes les coses, potser em semblava haver-la tingut i ara no sé ja en quin punt estic. Però, parlem d'aquella persona a qui se li expliquen totes les coses i que t'explica totes les coses. Si, les noies tenen una amiga i els nois, tenen un amic.   No sé a sant de que, li deia, que jo tenia en segons quines coses, actituds que es podrien considerar masculines, per exemple, sóc capaç d'anar a dinar al bar un menú per mandra de fer-me el dinar, no tinc una marcada tendència per les coses de casa i sovint, les converses on només hi ha dones i parlen de segons que m'avorreixen, anar a comprar, la decoració de la casa. Que em regalin, mitja dotzena de tasses pel meu aniversari no em fa cap gràcia i em puc distreure amb cent-mil coses, abans que posar-me a recollir la cuina.
Fet i fet, el resum, seria que no tenia amigues i per contra, si amics del sexe contrari i que de fa un temps les meves relacions són només amb homes, sense comptar els rollos, que, aquests està clar que són amb homes! i així vull que continuï sent! Aquest amic, em va dir, que per la meva forma de ser, caràcter, feina i per com m'han anat les coses, una manera molt diplomàtica de dir que estic sola, doncs em faig més i m'és més fàcil relacionar-me amb homes que no pas amb dones.