dissabte, 3 de novembre del 2012

No sé, estic molt cansada!

No m'he tingut mai per algú difícil de tracte i sempre he intentat fer contents als altres. Tant per feina com a la  vida privada, estic acostumada a que em diguin NO i això en general, no em fa defallir. Fa temps, que em diuen que he de canviar i ho intento, de fa menys de dos mesos ençà, he fet coses que ni pensava seria capaç de fer. Em diuen que m'he tancat i que m'he d'obrir, però quan per resposta, el que rebo sempre són negatives per part de tothom i excuses, que puc pensar? que no l'importo a ningú una merda. Només hi ha una persona que, ara per ara, m'està ajudant. I si cregués en Déu, pensaria que és un àngel o Déu fet home altre cop. Però sigui com sigui, em fa no perdre tota la confiança en la raça humana.
Però, estic molt cansada de que sempre em diguin NO.