dissabte, 8 de desembre del 2012

I no podia faltar!!!!

I és que un any més, ja la tornem a tenir aquí!!!I no es tracta pas de les festes de Nadal, que va! Ja va començar la setmana passada i feia molts dies que no feia una entrada i per tothom és sabut, que per a mi és sagrat!

Que de que parlo? Poc em coneixeu, si no sabeu de que parlo a aquestes alçades de la pel·lícula! Home! A veure, si em fareu enfadar i no ho vull, que estic contenta després de temps que no ho estava. Ho hauré de dir? Va, vinga, ja ho dic. Ho diré fluixet, a cau d'orella, com un xiuxiueig, que no surti d'aquí (no ho digueu a ningú). 

La temporada d'esquí ha començat!!!! Que crido? No crido, parlo fort!


Si, ja ho sé, tal i com estan les coses, potser no toca fer una entrada tan plena d'alegria, energia i optimisme. Fa temps que no estava tan contenta i raons per no estar-ne en tinc! Però, ho estic i ara, amb la temporada ja començada encara més, a Masella, m'ho passo bé i aquest any que estic bé, encara més. Sóc superficial, banal i frívola, i no sóc rossa! i per tant, ni la política, ni els bancs, ni la llei d'educació, ni l'Alzheimer de la meva mare, ni l'ambient de tristor que regna arreu del món, el desencís i la desil·lusió, faran o podran o haurien de poder fer que canvii el meu estat. Estic contenta i així vull que continuï sent, m'ha costat tornar a ser jo. Ja no hi penso, ara que hi caic, no penso amb rancúnia cap a qui em va acabar d'ensorrar, però fa anys, ja vaig dir que com l'au Fenix reneix de les cendres així sóc jo. I, Mireia, encara fumo, no és això! si estaves pensant en alguna coseta concreta, te'n recordes del meu myspace, que es deia, les meves cosetes? I no poso canal nostàlgia!

Si, la temporada d'esquí, ha començat i sembla que millor que l'any passat. Aquella pols blanca, que em fa embogir, ei! que aquesta és totalment legal! que jo sóc bona nena i no faig mai res d'il·legal! Alguna cosa potser si, però que no ho sàpiguen els cossos de seguretat, vaja, la policia, que quan em parin per fer-me bufar, per sort, em paren quan ho he begut gens! No ho fan quan baixo de Masella! Doncs, si em paren, encara em portaran detinguda al cuartelillo! Ui! Tinc una multa pendent!

Ja he pujat a Masella tres dies, esquiar? poc, aquests dies. Xerrar? molt! En Manel. diu que sóc més social que ell i que conec tothom i que amb tothom xerro. No estava malament del tot la neu, avui feia mot vent i fred, però podem donar un progressa adequadament. Com els primers dies de cole, toca retrobar a la gent d'hivern i posar-se al dia. El genoll, va fent, amb calma i temps al temps, com tot.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

si m'interpeles directament contesto. últimament no comento massa, oi? però ho llegeixo sempre.

A mino m'ha costat gaire imaginar que parlaves de la teva amiga la neu. Si quan diuen que neva ffaig associaci´d'idees i penso en tu.

Deixa de fumar vaaaaa, ;)

Carles Casanovas ha dit...

La veritat és que a mi la neu em fa basarda i fret. Envejo les persones com tu, que sou capaces de lliscar fugint de no sé què,i cercant la "vitesse" sobre dos fustes. Mama por!!!