dijous, 28 de març del 2013

Una altra joguina

Ja sabeu tots que a "joguines" pocs em guanyen a no ser que siguin més friquis que jo.
I és que és tan mona, blanqueta , femenina. I no parlo ni d'uns esquís ni d'un anorac. Parlo de la nova càmera que m'he firat. La Samsung Galaxy Camera. El post ara l'escric de la càmera i la foto està penjada directament en fer-la. És una compacta, potent, no arriba a la reflex, però la gràcia és que té internet. Només hi ha una cosa que no es pot fer, trucar per telèfon i que de moment el dispositiu no és compatible amb el whats
Ahir, el meu súper mòbil va caure a terra i es va petar la pantalla, vaig anar a la botiga i la vaig veure, un amor a primera vista.
Sí, es pot fer de tot, de fet és com una tauleta. Wifi, 3G. Ja anireu patint les fotos que faci aquests dies, i serà instantani. Sort d'això ara tinc correu a l'instant. No tinc whats, ni telèfon, el de substitució que em van deixar va morir ahir a la tarda, ara aniré que me'l canviï n, necessito el telèfon per si truquen de ma mare.
I quan pugui faré una foto a la càmera i la penjaré.
Eps! Que ningú pensi que abandonaré la reflex, mai de la vida, sóc molt fidel jo!!! Réflex, forever i ella ho sap...