dimecres, 14 d’agost del 2013

ALABAMA SHAKES

Ahir a la nit tocava concert, com diu el títol, els Alabama Shakes. Aquesta colla, liderada per la noia torradeta una mica gruixudeta, que és una passada com canta i que no para. Va ser a l'Apolo i estava ple. Només tenen un disc, Boys & Girls, però sonen molt i molt bé, paga la pena. De teloner, havia un DJ, total un paio que posa música mentre la gent va arribant i va agafant posicions, per que clar, jo sóc baixeta i si al davant et toca una torre, ja has begut oli. Nosaltres ens vam posar bé i vaig poder veure bé tot el concert. El grup, com ja he dit amb la torradeta una mica gruixudeta, que no para, el baix que també era gruixut però que només movia el cap a tot estirar i que semblava tret d'un capítol de Mentes Criminales, en que van a un llogarret molt petit a descobrir un assassí en sèrie i ell és el treballador d'una benzinera i la comunitat és molt tancada i ningú no diu ni piu malgrat tot, només li faltava portar un pantaló texà de peto, després el guitarra, un de petitet, que quasi la guitarra era més gran que ell, el bateria, amb pantalons bermudes i samarreta i un serrell molt curt com un cop em va tallar a mi ma mare i el dels teclats, que anava amb vestit, com si treballés en un banc i hagués sortit amb pressa i sense poder passar per casa a canviar-se.
Els parroquians, força heterogenis. Abundava el sexe masculí amb barbes i si són necessàries les ulleres, de pasta i de color negre, també entre el sexe masculí havia melenes recollides en monyos, però fa calor! Tots molt estiuencs. Entre el sexe femení, la cosa queda més diluïda, no havia gaire a destacar, unes noies, que semblava que vinguessin de la platja, només els faltava portar la tovallola penjada a l'espatlla, per que fins i tot, els cabells els duien com quan t'has banyat a mar i encara no has pogut dutxar-te per treure la sal. Havia una "pija", que la tenia al meu costat, que era la que més cantava, melena rossa "pija", vestidet clàssic blau amb cinturó marró de pell i arracades de perla i bevia coca-cola i ballava d'una forma molt estranya, com antiga, amb un moviment de braços que no s'esqueia per la música. Després, hi ha els que van a un concert, que se suposa que hi tens un interès, per això has pagat una entrada, i es passen tota l'estona a la barra de xerrera, però cridant, clar, el que canta els destorba la seva conversa.
Si abans als concerts, abundaven els encenedors, altrament dit "mecherus", ara el que és abundós, són els mòbils, pantalles de mòbils, fent fotos tot hora i gravant vídeo. Hi ha qui es passa tot el concert així, a una servidora, la bateria no li dona per això, vaig fer el vídeo i quatre fotos, deu minuts i ja està, que d'altra forma, no gaudeixes del concert!!!

I després, cap a casa a intentar dormir. A mi em venia de gust continuar de festa, estic de vacances i un cop ja ets fora de casa, no vindrà d'aquí i fet i fet, a mi no em fa res tampoc si he de treballar l'endemà, per tothom és sabut que jo m'apunto a un bombardeo i m'agrada sortir, de dia i de nit.
Bé, el concert va estar molt bé, que era el principal.

I fins aquí la crònica del concert, deixo unes fotos i un vídeo.