dijous, 27 de març del 2014

Un mes!!!!

Avui no hi haurà foto. Ahir va fer un mes, que vaig tenir el cop a la ronda. A part d'estar de baixa per les maleïdes cervicals, resulta, i avui sembla que vaig de cara a barraca, no em disperso, que el cotxe encara no me l'han arreglat, continua abonyegat com el primer dia des de fa un  mes. L'assegurança del  meu cotxe, és a tot risc amb una franquícia de 300 euros, que són 300 euros en els dies que corren? xavalla, que porto a la butxaca per prendre un cafè. La meva asseguradora, em va dir el primer dia que el faci arreglar i després ja m'ho abonaran, però no em dona la gana. Jo tinc la raó i m'ho han d'arreglar sense haver d'avançar els diners jo. Perquè s'ha perllongat i s'està perllongant en el temps? La raó és molt simple, va haver atestat per part de la guàrdia urbana i aquests senyors encara no han tancat l'atestat. No sé si la companyia d'assegurances de l'Innominable, està posant traves o que, però la urbana no ha tancat l'atestat i mentre no el tanquin no hi haurà un perit pel meu cotxe. Estic pensant, en trucar demà jo mateixa a la urbana i preguntar com tenen el tema i demanar-lis, que quan tingui el cotxe al taller i ja hagi d'anar a treballar, si ells seran tan amables de posar-me'n un de substitució o en el seu defecte si ells em portaran d'un lloc a un altre en els desplaçaments que em calgui, que no són pocs! per que a tot això, quan estigui sense cotxe, com li dic al meu "jefe"? Estoy sin coche, no puedo hacer según que. Quan el senyor es pensa que m'estic columpiant i que això s'allarga massa, no cal dir, que les coses urgents, les he fet, tot i estar de baixa i el telèfon no ha estat apagat. 
Així que el meu "jefe" ahir em va preguntar que usted que busca? la pregunta té trampa, volia dir si busco una demanada, vaig estar ràpida i li vaig contestar que vull estar bé, no tenir mal de cap a tot hora i que les cervicals i la zona del trapezi no em cremi i que intentar fer una foto als núvols quan hi ha un cap vespre xulo, no suposi una empresa inassolible.
Els senyors de la urbana, ells que poden aparcar on els ve de gust, poden estar-se més d'un mes per tancar un atestat, ara bé, tu no et passis un minut en pagar en aquelles zones d'aparcament il·legals, més que res per que són al carrer i sovint abans moltes, eren llocs prohibits, ni en pagar una multa o l'impost de circulació, per que després et vindrà amb un recàrrec de la hòstia!
Així, que senyors de la urbana, facin el favor de tancar ja d'una vegada per totes el maleit atestat del meu cop i no perdin més el temps.