dimecres, 23 de juliol del 2014

Eels al Grec

El passat dia 12 de juliol, Eels va actuar al Grec a Barcelona, el meu poble. Ja quasi ni em recordava que l'havia de fer, pobres! Per que va ser molt xulo! Per que era dissabte i ara els dissabtes, ni bancs ni caixes treballen, però tal i com anaven vestits amb vestit i corbata, podien haver sortit de treballar de la caixa i no tenir temps de passar per casa per canviar-se, però també podria ser que treballessin a uns grans magatzems, per que ara pleguen a dos quarts de deu i el concert era a les deu. Total, tot aquest rollo per dir que anaven vestits amb "traje" i res a veure amb la seva anterior gira. Amb la paret del fons, de pedra i els llums i el fum, quedava molt xulo. Eels, tenen algunes cançons que fan hivern. I l'home aquest que canta, ja cap al final, no va tenir cap millor pensada que sortir de l'escenari i anar cap a les escales de l'amfiteatre a repartir abraçades entre els que eren a les primeres files i al costat de les escales. Tampoc, que ara ningú es pensi que les corredisses van ser com si fossin els One Direction, no, el públic d'Eels, que tenen una mica més d'edat i són  "moderns", no les fan aquestes coses.

Em van agradar molt i les quasi dues hores que va durar el concert, se'm van passar com si res, súper ràpid! 

I ja acabo, per que quasi no tinc bateria en aquest enginy i no tinc ganes d'endollar-lo, per que tampoc, no podria fer-lo per impossibilitat geogràfica.

Uns vídeos del concert!