diumenge, 3 de setembre del 2017

NO HE DEIXAT EL BLOG DE BANDA!!!!!

Ara ho he mirat, fa cinc mesos que no feia cap entrada, cap entrada ni tampoc entrava al blog, una vergonya! ja ho dic jo abans ningú m'ho digui.
No penso abandonar el meu blog, però en cosa de sis, set mesos, la meva vida ha canviat de forma brutal i tot s'ha vist afectat. De fet el canvi. no ha sigut de cop i volta. El canvi a la meva vida, diríem que va començar fa uns sis anys quan em vaig trencar el llegament lateral intern del genoll esquerre, potser algú recorda que cada dia feia una entrada amb alguna foto que feia del que veia desde la finestra de casa, això va durar uns tres mesos i llavors després em van acomiadar de la feina i fins llavors tot un periple laboral de pena. Però ara tot ha canviat i no és de penan i no tinc temps per gaire res.

TO BE CONTINUED...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sort que el teu fan no es queixa gaire

Josep ha dit...

... segueix la història, si us plau!