dimarts, 23 de juny del 2020

DAT I BENEÏT


Ha estat aparcat al mateix lloc del 10 de març fins el 19 de juny. El moviment d'aquest vehicle, ha sigut el que ha marcat la fi del confinament i l'estat d'alarma. M'hauria agradat veure'l moure's després de tants dies de veure'l al mateix lloc. Ha hagut altres cotxes que han estat molts dies també, però no tots com aquest i per això aquest ha marcat el punt d'inflexió. 
Això no vol dir que ara deixi de parlar de coses relacionades amb el tema del bitxo, doncs encara estarà present en motes accions de la nostra vida quotidiana, com la maleïda mascareta.

Als autobusos, cal pujar per les portes del mig, que tradicionalment, han estat les de baixar. Fa uns dies i ahir mateix, vaig haver d'agafar el bus i quan vaig haver de baixar, quasi no podia, la gent que volia pujar no em deixava, tots al davant de la porta si no pujaven abans que em deixissin baixar. Aviso, el proper que no em deixi baixar, em treuré la mascareta i li tossiré a la cara! Home, tants anys que fa que al metro posa allò de :deixin sortir abans d'entrar i quatre dies de confinament i ja tothom ho ha oblidat.