diumenge, 17 de gener del 2021

LECTURES 2020

Fa temps que no faig una entrada així, recopilatòria dels llibres llegits durant l'any anterior, però sempre va bé recuperar bons costums. Malgrat la suposada manca d'activitat durant l'any, a mi no em dona la sensació d'haver llegit més del normal. Durant aquest passat 2020, vaig intentar que aquesta merda, no em modifiqués més del necessari els meus costums i un, era llegir en les mateixes condicions. Una dada curiosa, vaig començar i acabar l'any amb la mateixa autora, casualitat!. No només d'ella he llegit dos llibres, hi ha altres que també han fet doblet, hi ha dos autors japonesos i uns quants que van sobre llibres. Després d'haver fet una anàlisi de les meves lectures, potser no és massa intel·lectual, però potser és més sociològica o jo que sé!

Doncs, aquí va la meva llista:

1.- Visc, i visc, i visc. Maggie O'Farrell

2.- El negociado del yin y el yang. Eduardo Mendoza

3.- Totes les bèsties petites i grosses I. James Herriot

4.- Contes portàtils. Pere Calders

5.- Teoria general de l'oblit. José Eduardo Agualusa

6.- No em deixis mai. Kazuo Ishiguro

7.- Totes les bèsties petites i grosses II. James Herriot

8.- Lazarillo de Tormes. Anónimo

9.- Dissabte a la nit i diumenge al matí. Alan Sillitoe

10.- El retorn d'Abba. Marc Ros

11.- La llibreria dels finals feliços. Katarina Bivald

12.- Provocación. Stanislaw Lem

13.- Mendel el de los libros. Stefan Zweig

14.- La bibliotecària d'Auschwitz. Antonio Iturbe

15.- Submissió. Michel Houellebecq

16.- La veritable història del llibreter assassí de Barcelona. Marcel Fité

17.- La batalla d'occident. Éric Vuillard

18.- Ciberíada. Stanislaw Lem

19.- El club dels sibarites. Junichiró Tanizaki

20.- ¡Te llamaremos! O cómo sobrevivir a una entrevista de trabajo. Mathilde Ramadier

21.- L'estranya desaparició d'Esme Lennox. Maggie O'Farrell