dimarts, 30 de novembre del 2010

MISCEL·LÀNIA DE REFLEXIONS

Divendres vaig anar a la "pelu", perque ja tocava, ho anava allargant perque sabia que el perruquer que a mi em pentinava no estava ja. Però, al final em vaig llençar i arriscar a que m'agafés la persona nova que tinguessin. No em va agradar i ara porto un cabell que semblo la senyora Enriqueta i no sé gaire que fer, anar a la pelu mare a que m'agafi un altre que si m'agrada com m'ho fa? Em quedarà molt curt, però ara porto una tofa per serrell. Sembla una tonteria, però no trobar-se a gust amb el cabell és important. Quan me l'estava tallant, ja intuia que no seria el que volia, ho feia sense "carinyu" i anem per feina, es veia que no havia marca i que així quedaria i així ha quedat i ara no sé que fer!

Dissabte vaig anar a Masella, ja hem passat llista i estem tots, com si no haguessin passat sis mesos. Sempre dic que vull un canvi, però que això no canvii. Hi ha una cosa que no entenc, aquesta foto la vaig fer dissabte, dia de festa i és el dia que més gent hi ha a pistes, però... si per una d'aquelles coses, entreu a la web de Masella i mireu les fotos d'avui, hi ha tanta o més gent que dissabte. No estem en crisi? Qui va ara a esquiar, entre setmana, que no està tot obert i és just abans del pont? Aquest cap de setmana de pont, no és l'adequat per comprovar si la crisi afecta les estacions d'esquí, que suposo, que el "Senyor Masella" i els dels bars i botigues deuen dir que si, a mi, em semblarà que està a petar, perque no tindré lloc just al davant i hauré de deixar el cotxe mal aparcat, si és que al final hi puc anar.





1 comentari:

Mireia ha dit...

el cabell creix, tot tant fàcil d'arreglar com això