diumenge, 5 de desembre del 2010

JA ÉL TENIM AQUÍ ALTRE COP!

Quan ahir al vespre entrava a Barcelona per la Diagonal, la qual cosa no és normal en mi que sóc més d'entrar per Meridiana, qüestió de proximitat amb casa, però ahir vaig entrar per Diagonal per aspectes tècnics. Em vaig trobar amb una Diagonal que ja tenia tots els llums de nadal encessos i en plena ebullició nadalenca, dijous, al sortir del súper del Corte Inglés posava dilluns 6 de desembre obert i la Mireia, que des d'el dia 1 ja fa el Calendari d'Advent. Va ser aleshores que vaig pensar en la meva felicitació de Nadal, com cada any. No res, una xorrada en power point.
Així doncs, com que la Diagonal entre Francesc Macià (abans Calvo Sotelo) i el pirulí del Passeig de Gràcia es pot fer molt llarga, hi vaig anar pensant en com enfocar-ho. Quan vaig arribar a casa, abans de sopar, mentre es descongelava el pa, va tocar fer la tria de les fotos. I aquest matí un cop esmorzada, ho he materialitzat. Les meves limitacions artístiques i tècniques són les que són i he acabat després de molta estona de provar (més que no pas fer la felicitació de nadal) que no la puc afegir aquí al post i que anirà al costat amb les fotos. Com que ho vull, quan hi penso, doncs sempre em queda una mica cutre.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Que no sé penjar un powerpoint!!!

Mireia ha dit...

el meu pare les passa en flash i les penja, diria.

Joana ha dit...

No m'acabo de sortir, però continuaré intentant