dijous, 10 de febrer del 2011

DOS LLIBRES

Ja fa dies que els vaig acabar i volia fer l'entrada, malgrat no sóc de comentar gaire llibres, no en sé, no n'he sabut mai. Només sé dir si m'ha agradat o no i poca cosa més.

1er.- EL PRIMER DIA. Marc Levy.
         D'entrada semblava una cosa, fins un punt en que el que semblava un llibre més íntim, es transforma en
         una aventura més tipus El Codi Da Vinci. M'han faltat dades, que sembla es donen per suposades. No
         sé, no està malament, però dona la sensació que hagi estat escrit per dues persones diferents.

2on.- CADA SET ONADES. Daniel Glattauer.
         M'ha encantat. El vaig llegir gairebé d'una tirada. Enganxa del primer moment. Una relació per correu
         electrònic. Sobre el tema, ja es va fer una peli fa un munt d'anys, però era massa ensucrada i
         previsible. La manca de correus d'un o altre em feia posar nerviosa. No em decantava per cap dels
         dos personatges, volia que acabessin junts. De vegades són malcarats, el que té una relació on no es
         coneix l'altre, o potser si, massa i per ambdues parts es pot dir el que et roti.
         El trobo recomenable.