diumenge, 22 de maig del 2011

EL QUE VEIG XX

Avui la meva germana ens ha portat a pasturar a la platja i després a dinar. Ha estat poca estona, per sort, feia molta calor i jo no podia banyar-me, per baixar a l'aigua seguint l'estil dels últims anys, gairebé cal escalar i clar, el meu genoll no està per això, si no he de caminar, estirada a la tovallola encara semblo una persona digna. A l'aigua havia algunes taques, no sé de que, però jo dic que l'aigua estava pringosa. Me n'adono que tinc vocabulari així per tot, quan els experts parlen de neu primavera jo en dic que la neu estava pastitxo o pastossa i quan l'aigua de la platja està bruta amb taques jo en dic pringosa. La meva germana i el meu cunyat diuen que faig fotos a tot, que no poder caminar i portar la càmera de fer fotos a la platja ja té nassos!
A veure qui veu dues coses rares a la segona foto!