dilluns, 23 de maig del 2011

EL QUE VEIG XXI


I avui, que és el que veig? Avui veig llum d'estiu, reflexes distorsionats i coses rares. He vist com els pollancres s'omplien de fulles i ara entre tots plegats no em deixen veure tot el carrer. Avui a l'escola del davant de casa fan festa, no he sentit la cançó de les 9 ni els nens a l'hora del pati, ni ara la sortida i els nens al pati del migdia, que ja busquen les ombres per no estar al sol. Els nens es posen morenos al pati, els queda la marca del coll de les samarretes. Aquesta nit, m'he mogut molt i m'he estat despertant tota l'estona, perque girava la cama i em molestava. Suposo que em vaig fotre una bona nata i a més deuria picar amb el genoll o alguna cosa em va picar el genoll, perque em fa mal quan el toco. El divendres quan vaig sortir a passejar, una noia al davant del putu mercadona em volia fer una enquesta, tenia jo la pinta que buscava, però no complia el requisit, que em fessin mal els ossos, "¿Puedo hacerle una pregunta? ¿Tiene problemas de huesos?" Doncs, no, a mi els ossos no em fan mal.




1 comentari:

òscar ha dit...

Què hi fa el casc d'un vaixell enmig del pati d'illa?

Chanquete ha deixat Nerja i s'ha instal·lat a Catalunya? :)