dijous, 30 de juny del 2011

EL QUE VEIG LIX

Que fa calor és més que obvi, que som a l'estiu també ho sap tothom,  el que no sé si hi ha molta gent que s'hagi adonat que es arbres ja no tenen aquell verd intens. La veriat, és que no sé si hi ha molta gent que miri aquestes coses. Si els ho preguntèssim a molts dels que viuen per aquí, potser fins i tot demanarien per quins arbres.

Avui, quan he anat a la rehabilitació, una dona que esperava per entrar com jo, s'ha trobat amb una coneguda que sortia del torn anterior. La pregunta era tonta, però és per dir alguna cosa, com quan ens diuen alguna cosa que ens sorprén i diem, que dius?, no és que no haguem sentit el que ens diuen, sinó que ens ha sorprés. Doncs la dona li diu:" Hola señora No se que, ¿que haces por aquí?" Perque si, es diuen senyora Pepita, però després es parlen de tu. De fet a la meva mare, la gent del barri li diu senyora Juanita i després li parlen de vostè. I l'altra dona, li contesta:
"Pues, recuperación" És clar, més clar, l'aigua, que anava a recuperació, però entenc que la primera dona quan ha preguntat no esperava aquella resposta, sinó que li feia mal i com anava tot i el que després han parlat, tonteries sense importancia i sense cap mena de gràcia ni interès per explicar a ningú. 

Però la meva gran preocupació des d'ahir al vespre, és el meu disc dur extern, on guardo totes les fotos, milers i milers de fotos. Ja vaig explicar que havia endreçat el disc dur i l'ordinador, gran cagada! Vaig eliminar les fotos de l'ordinador i només les vaig deixar a l'extern, ara sembla que s'escalfa i quan passa això et diu que totes les carpetes són buides o surten caracters estranys. Quan va arribar el meu cunyat, em va dir que pintava xungo i que m'afanyés a copiar si podia. Aquest matí quan he sortit per anar a renovar el DNIe, que això és una altra història, he comprat una bobina de 50 CD's. Sembla ser que el disc extern, s'escalfa i quan vols copiar arxius molt pesats no et deixa i aleshores fa que tot desaparegui del disc, si es desconnecta i es deixa refredar es torna a recuperar. Així, que després d'haver complert una part de les meves obligacions laborals, vaig copiant arxius i vaig deixant refredar el disc, com ara, que és un moment de refrigeració. Ja diré si al final he pogut salvar totes les fotos. El que si faré en quan les tingui en el disc dur de l'ordinador, serà duplicar-les totes en CD's, que per això els he comprat.