dilluns, 27 de juny del 2011

EL QUE VEIG LVI

Que no sóc guapa, ho sé, és una cosa que tinc assumida desde la més tendre infancia, que no tinc bon tipus també, així, que mai he pensat en que pogués ser una tia bona. Diguem que sóc normal, però el que no trobo normal, és que mai de la vida surto bé o mitjanament bé a les fotos. Potser, que en aquest tema jo m'ho miro molt i sempre intento que els altres surtin bé i afavorits i la resta no s'ho mira tant. El pitjor de tot, és que encara et diuen que has quedat bé o prou bé, però no veus la ganyota que faig? o si estic horrorosa, no tinc cap gràcia!. Ahir el meu germà em va fer algunes fotos i a més sembla que estigui prenyada! Déu nos en guard! Potser, a partir d'ara, jo també ho faci, a veure si entre tots s'esforcen una mica en fer fotos i no em treuen com si sempre estés olorant merda i a punt de parir!
I ja que parlo de que surto gorda a les fotos, faré una reflexió que fa dies que em volta pel cap. D'acord que no em moc gaire i jo em pensava que no m'havia engreixat, però vistes les fotos, que quedaran tancades a pany i forrellat, ja no ho tinc tan clar. Amb el que menjo, qualsevol s'hauria aprimat, fins i tot sense fer cap mena d'exercici. Per esmorzar, un entrepà de pa de motlle amb embotit, normalment pernil dolç o del serrano   fuet, el xoriço no és sant de la meva devoció, el dia que faig un extra pot caure un frankfurt, però és de tant en tant i un cafè amb llet semidesnatada. Per dinar, toca verdura i carn a la planxa i per postres una fruita o un iogurt, un cop a la setmana, hi ha macarrons o llegums. De berenar, un cafè amb llet o un tallat. I per sopar, li toca el torn a l'amanida i al peix o truita. No sóc de menjar entrepans i moltes merdes, només de tant en tant, pizza i algun entrepà. De manera que si ara, que la meva mare encara és a casa i l'equatoriana ens fa el dinar de règim no m'aprimo ni un nanogram, ja no sé pas que fer!. No és un tema que m'hagi amoinat pas massa mai, però fa ràbia, que els altres que mengen de pena i ho veus, quan dieun que fan règim i mengen el que jo menjo normalment s'aprimin i a mi, no em dongui cap resultat. Perque fer exercici i anar al gimnàs té la seva torna, tens més gana i alehores. no cal dir-ho. Total, només em queda no menjar!

1 comentari:

Anònim ha dit...

http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3370950