dilluns, 13 de juny del 2011

EL QUE VEIG XLII


Avui he fet el que feia molts dies havia de fer o hauria d'haver fet, posar ordre en aquesta habitació, estudi o despatx que tinc, com es vulgui dir, com que feia un any que no utilitzava l'ordinador de sobretaula, per raons vàries, però sobretot mandra de posar-mi a que anés com calia, que té una memòria ridícula comparada amb el miniportàtil, però resulta que amb el mini m'he carregat la meva súper vista que tenia i que veia Mallorca en dia núvol, que en dia clar no té cap mèrit, que la veu tothom. No té la memòria del petit, però la pantalla és més gran. La memòria? ja tinc el disc dur extern i per això ha de servir, per guardar les fotos que és el que ocupa una burrada. Doncs res, avui torno a fer servir l'ordinador que es veu, una mica dels que van a pedals, ni recordo quan el vaig comprar, ja fa tant temps! Podria buscar la factura, però fa mandra! Algú dubta que pugui tenir-la guardada? Amb la vena drapaire que tinc! Sempre he dit que no tinc espai a casa, que no podia comprar res nou perque no cabia i que casa meva era molt petita. Un cop parlant amb els de la feina, vaig dir que anava a posar una llibreria en una habitació i que l'anava a fer servir de biblioteca i que hi cabia un llit, un que treballava amb mi, em va demanar de quantes habitacions disposava per mi, li vaig dir que de tres, la de dormir, on tinc l'ordinador i la que arreglava per posar la llibreria nova. El noi es va esberar, no entenia, com disposant de tres habitacions no tenia lloc per les coses. I no en tinc de lloc! He de llençar coses i trastos vells, però hi ha que són dels meus germans i del meu nebot i caldria que vinguessin a decidir que volen i que no volen, però això no passa mai i fer caixes, suposaria acabar portant-les jo a casa seva després de tenir-les al passadís de casa. De tant en tant, vaig fent neteja de coses, en llenço alguna. Amb aquesta mania compulsiva de guardar-ho tot, encara no entenc com és possible que mai hagi fet col·lecció de res.
Deien que tornaria a ploure i ara s'està tapant un altre cop




1 comentari:

òscar ha dit...

Això de posar ordre nosaltres ho fem alguns diumenges. Dic "alguns" ja que la tendència és, a poc que puguem, marxar de Barcelona. Sempre que torno tinc la vana esperança que el pis s'ordeni sol.

Vana, com t'he dit.