dimarts, 14 de juny del 2011

EL QUE VEIG XLIII

Doncs avui fa calor, molta calor i la meva mare té el termostat regulat a una temperatura diferent que jo! Jo tinc calor i ella fred, que avui ha portat una jaqueta de llana, d'aquelles que els diuen "rebeca", tot el dia, fins fa una estona que hem tornat de comprar. Hem anat d'excursió al Corte Inglés, havia de comprar un regal pel bateig que vaig diumenge.

Però, això no és el que volia explicar, volia explicar que el centre de rehabilitació, ben mirat  sembla més una càmara de tortura de la Santa Inquisició o/i un hospital psiquiàtric de principis del segle XX. A saber, a mi m'electrotucuten cada dia durant un quart d'hora, ara li diuen electroestimulació, a d'altres els electrocuten amb unes baietes (que són spontex) humides, una mica més suau que a mi, però hi ha aigua per mig. Hi ha un home, que és un plasta i un "rolleru", que el lliguen a la litera i li posen un pes i l'estiren, sempre penso, que el dia que es passin de pes, el partiran en dos. Hi ha una butaca com si fos un tron, amb mil o deu mil corretges i   altres estris que fa una mica de por només de pensar perque poden servir i on les deuen posar!