dimecres, 15 de juny del 2011

EL QUE VEIG XLIV

Cinc tipus diferents de fanals, llums o focus hi ha aquí al davant de casa. He arribat al límit de la meva paranoia, ara ho veig. Quan en el que et fixes és en quants tipus diferents de llums hi ha en el limitat espai que abarca la finestra des d'on veig el món, demà farà dos mesos. He vist com el personal canviava la roba d'hivern per la d'estiu. Em deleixo per poder conduir i anar allà on em dongui la real gana i poder anar tota sola, quin plaer! Poder anar on vulgui i no haver de donar explicacions del que faig i que no faig. 
Estar a casa està bé si ho pots triar, però ara m'agradaria poder veure una mica de verd, floretes i unes vaquetes. Estic avorrida de veure sempre el mateix i que m'interrompin en tot el que faig. Surto a passejar, per un espai limitat i em canso, aquest puto genoll es carrega i diu que ja en té prou. Em sembla que demà aniré a treure el portaesquís, faré alguna cosa diferent.