dijous, 16 de juny del 2011

EL QUE VEIG XLV

Avui fa dos mesos que em vaig trencar el lligament en una desafortunada caiguda mentre esquiava a Masella. Que he d'explicar Ja tothom ho sap! Es fa estrany explicar com m'ho vaig fer a les dates que som. Però avui faré una valoració.
Gorda? Per l'estil, em puc posar la mateixa roba
Color? descolorida del tot, faig pena
Gorda i blanca
Quàdriceps? Intenta començar a tenir forma
Gorda, blanca i fofa
Llibres? 1, patètic!
L'estudi? En ordre
Disc dur? En ordre
Posar nom a les fotos de floretes? Activitat en curs
Entrades al blog? 52 amb aquesta
Fotos que he fet? 1777
Quantes fotos he publicat?  No ho sé, rondarà la centena, vint amunt o avall
La Mireia em va dir que treiés les presentacions de diapositives que costava molt de carregar el blog i ho he fet, ara no costa tant.
Que ningú no es pensi que no estic avorrida, que ho continuo estant. Sinó, de que hauria fet aquest balanç? Hauria sumat totes les fotos i totes les entrades!
Es pot veure que l'actualitat me la porta fluixa, no hi ha entrades dels grans temes, ni gaires referències.
Perquè quan un fotògraf professional fa fotos de vaques, són genials? I en canvi, quan la gent de muntanya veu algú que està fent fotos a les vaques se'n fot? Bé que se li fan fotos a la Torre Eiffel, la Sagrada Familia o el Big Ben per dir algunes piles de ferro i totxos una mica conegudes.
Ahir a la nit, va haver un eclipsi de lluna, havia de ser la hòstia, però si més no a Barcelona, el meu poble, no es va poder veure tot, ja eren les 11 tocades que el vaig veure i alguna foto vaig fer, el meu teleobjectiu no dóna per més, que la Lluna està molt lluny, uns 384.400 Km. Així, a grosso modo, en 9 anys, en cotxe jo he fet uns 300.000 Km en cotxe i no sóc dels que es quedin a casa, si no és esrictament imprescindible, això vol dir que encara em faltarien dos anys aproximadament per arribar-hi o segons la fórmula de V= S/t si mantinc una velocitat constant i sense tenir en consideració l'acceleració a l'equació, de 120 Km/h, que els mossos espacials ja em multarien, trigaria 133,472 dies o 4 mesos i mig, sense parar ni a pixar, ni a fer benzina ni a menjar. És a dir, si el dia que em vaig trencar el lligament hagués sortit, encara no fóra ni a mig camí.

Escric això ara, perque em fa l'efecte que després estaré baldada. Aquesta setmana, la noia de rehabilitació em va dir que si tenia la possibilitat d'anar a la piscina, li vaig dir que si i tant! Un gimnàs que patrocino!. Ahir, em va donar una taula d'exercicis per fer a la piscina, no pas anar a nedar, a la piscina dels bebès i altres que no saben nedar. Així, que aquest matí he anat a la piscina, a l'hora dels jubilats. I després a migdia a la rehabilitació i m'ha afegit dos exercicis més, amb aquests nous, si que treballo el quàdriceps i el genoll!
I ho deixo estar ja, perque avui he escrit molt, massa!








2 comentaris:

Mireia ha dit...

Sí que es carrega millor el blog. Aquí va fer núvol i delluna res de res.
Així que vas ala piscina, i a mar no et serveix? L'xcus perfecte per anqr a laplatja estnt de baixa...

Joana ha dit...

Mireia:

Vaig a la piscina coberta a fer exercicis i la mar no serveix, el terra és inestable i no em puc banyar. Seria l'excusa perfecta, en l'últim cop amb el cotxe, ja fa sis anys, que desde llavors no havia fet ni un sol dia de baixa, el metge de la mútua, aquell que no em tocava, em va dir que anés a la platja a prendre el sol, que per les cervicals anava bé.