dijous, 2 de juny del 2011

EL QUE VEIG XXXI

Quan avui he anat a rehabilitació, al parar en el semàfor que estava vermell, havia un cec que en canviar el semàfor s'em creuava i li he hagut de dir que anés cap a la dreta, si es descuida em pica amb el seu pal blanc, tot just, m'ha agafat el riure i he pensat que semblava l'acudit aquell que va "un cojo, un ciego y un manco", només faltava el manc.

Fa uns dies que dins la meva sèrie de El que veig vaig encetar una secció "Barrio Sésamo", parlant aquell dia de a dalt i a baix. Avui, parlaré de "cerca-lejos" o també "a prop-lluny", més que parlar, és posar uns exemples gràfics. Segons el diccionari:
A prop: adv A una petita distància en l'espai o en el temps. 

Lluny: adv  A una distància considerable en l'espai o en el temps.

En els dos exemples que poso és en l'espai i en el temps. Lluny queden els dies en que podia saltar i a prop em queda el teclat de l'ordinador.



LLUNY



A PROP



A PROP



LLUNY