divendres, 3 de juny del 2011

EL QUE VEIG XXXII

D'acord, estic de baixa, però això no vol dir que els senyors de l'ambulatori em puguin tenir tot el dia amunt i avall per anar a buscar el parte de confirmació de baixa. Se suposa que això s'ha d'anar a recollir de 12 a 2, d'acord. Tocava que anés ahir, però en aquell moment plovia i no és plan que vagi amb croses a buscar una relliscada, doncs, he anat avui, perque a la tarda, l'horari és a partir de dos de set i no puc anar perque és l'hora que marxa la que cuida a ma mare. Total, avui, una mica abans d'anar cap a la rehabilitació, he anat. En arrribar el mostrador de receptes de crònics i confirmacions de baixa era tancat i havia un rètol que deia: "Para recetas de crónicos y partes de confirmación de baja en el mostrador principal" Com que en cosa d'un mes han reduït l'horari i ara ja receptes de crònics no deu quedar ningú, ja ni ma mare, he pensat que ara ja tot deu anar pel mostrador principal i allà que he anat, havia una cua de mil dimonis i no es movia, dues persones col·lapsàven la cua. Jo havia tingut la previsió de pensar que podia esperar un quart d'hora i així ho he fet, he acabat marxant de la cua després d'un quart i no s'havia mogut gens. Com que havia pensat que havien eliminat aquest servei, aquesta tarda he tornat fa una estona, cap a quarts de cinc. I la tia del mostrador principal m'ha dit que no me la podia fer, que anés després a quarts de set. Molt educadament, li he exposat els esdeveniments del matí i m'ha dit i per resposta he obtingut: "Debe de haber salido un momento y por eso lo hacían aquí" No cal que ho digui, que prou es veu com camino! Que ja he vingut al matí, cony! I la tia encara ha tingut els sants collons de dir-me que ja els ho havia fet a dues persones aquesta tarda i que no podia, doncs, si ho has fet, no m'ho diguis! Ara no hi puc anar, però encara que pogués avui no hi aniria, encara em discutiria!
Això blanc és l'ambulatori, un lloc on molts cops es toquen els collons i els hi toquen als altres. Perque, qui no ha sentit mai allò de: En el ordenador no me sale nada o es lo que pone el ordenador y si lo dice el ordenador.... És dogma de fè, oi?