diumenge, 5 de juny del 2011

EL QUE VEIG XXXIII

Ahir ho vaig intentar, però ho volia fer des d'el mòbil i no em deixava inserir imatges, no hi va haver manera de fer-ho.
L'Oriol, plega la roba i la desa a l'armari, agafa el drap i treu la pols, això, de moment, perque l'Àlex, que dimarts ja farà 21 anys, també ho feia, quan arribava a casa meva, m'anava davant i darrera per demanar on havia de deixar les coses. L'Oriol, té el seu idioma particular, si et demana un caillú, vol un iogurt, un picup, és un chupa-chups i així amb unes quantes coses més. Li fan por el llop i en Godzilla. L'Albert, és un tabalot, i fa les coses així! no para i s'el veu. Sempre rep esbroncades. Com que renyen i li dieun que no a gairebé tot, doncs el nen fa el que fa. No hi ha manera que mengi i si et despistes, l'Oriol, ja se li ha fotut el que sigui. És capaç de fer bola amb un iogurt! L'Albert, aquest any ha fet P3, i sembla ser, que aquesta setmana la mestra els va posar una nota que els deia, que diu paraulotes i coses per l'estil, no m'estranya, si mires els dibuixos que fan a totes les cadenes, els protagonistes es peguen i s'insulten. Ja li he dit un munt de vegades, no ho diguis al cole, davant de la mestra, però com que sa mare..., bé no tocaaré aquest tema. Amb mi, es porten prou bé sempre.