dissabte, 9 de juliol del 2011

EL QUE VEIG LXVI

No, encara no puc anar a fer aquestes fotos, Que més voldria jo! Però anava a posar nom en aquesta orquídea, quan el disc dur va començar a fer l'idiota. Avui ja m'he comprat un de nou i ja estic passant totes les fotos al nou enginy. De totes formes, començo a dubtar que sigui culpa de l'extern i sigui culpa dels ports USB d'aquest ordinador on escric. Quina cosa em va agafar a la boca de l'estòmac. 

Com que la meva activitat física és pràcticament nul·la, ja sabut per tothom, i desde fa una setmana i mitja ja vaig sense cap suport per caminar, encara vaig coixa, espero no quedar-me així! He notat que no tinc el "mondonguillo" a les cervicals i que aquell mal de cap que acostuma a conviure amb mi no està, alguna cosa bona havia de tenir trencar-me el lligament!
Ahir em van dir que podia començar a conduir una miqueta, cosetes curtes, per anar provant com em trobo. Ja el vaig agafar, vaig anar al Corte Inglés, que està al cantó de casa, 10 min, en total? comptant semàfors i aparcar el cotxe. Per començar no està malament, demà provaré alguna cosa més llarg. Conduir no és tan el problema, que a males puc parar, la cosa la veig més en entrar i sortir del cotxe. Ha pensat mai ningú, quanta torsió arribem a fer amb el genoll? Molta, girem la cadira, ens girem per mirar, pivotem amb un sol peu i això fa un mal horrorós. Entrar i sortir del cotxe és el mateix. Continuaré provant.