dimarts, 13 de setembre del 2011

ESTIC PENJADA!


Fa anys ja m'ho va dir el metge i ara no ha calgut que m'ho digués ningú, jo soleta ho he sabut. Ho declaro, he de deixar les pastilles. Ahir, pensava que era cosa del dolor i que m'irradiava cap a les cervicals i per això em feia mal el cap i estava marejada. Però aquest matí, estava encara més marejada i amb mal de cap i amb son, molta son, estava i estic baldada. M'he pres totes les pastis i ja havia esmorzat i he mirat els prospectes. Tinc tots els efectes secundaris que es poden presentar, tots no, però si uns quants, fins i tot, tinc el blanc dels ulls de color groc. Així, malgrat em farà mal l'espatlla, hauré de deixar les pastilles, avui m'he arrossegat, no podia amb la meva ànima, m'adormia i un altre dia qualsevol, quan he anat a dinar i han trigat tant m'hauria posat dels nervis, però avui no, avui passava de tot, han trigat un quart d'hora en venir a demanar-me que volia de postres i jo allà mirant, no sé que, no mirava res. No pot ser, reconec que era un perill amb el cotxe i per tant deixaré les pastilles.