dimarts, 13 de setembre del 2011

LA JENIFER I EN PUJOL

M'han enviat un correu amb el video de la Jennifer i aquest altre enllaç, és del diari Ara i és el Pujol recitant i fent un comentari de text, com els que fèiem al cole, sobre la cançó. Aquí cada un interpreta com vol la cançó i en Pujol, es pensa que les Xonis són de fora i no ho són. Hi ha moltes Xonis catalanes i de Xonis en podem trobar aquí, a València, a Madrid o a Sevilla, no depen de l'origen sinó de com viu la vida i el que fa i això de que parlen castellà, és molt dir. O només hi ha Xonis a segons quins barris de Barcelona, L'Hospitalet o Cornellà? Ja em perdonareu, però en llocs tan nostrats com poden ser Berga o Manresa, també hi ha i potser són, com deia la meva àvia quan m'ho recriminava, catalanes pels quatre costats i tenen aquell català tan tancat.
Volen donar una connotació política a un tipus de gent que no en té cap, però cap ni una.
Apa, ja m'he esplaiat.