divendres, 2 de setembre del 2011

CANVI RADICAL!!!!

Només parlo que si les meves excursions això, que si les meves excursions allò i sent fidel a la veritat, he de dir que la primera setmana de vacances la vaig dedicar a pintar aquesta habitació també l'anomenat estudi-despatx d'hivern, no és del tot cert, perque el faig servir també ara a l'estiu amb la calor que fa al matí, que toca el sol tot el sant matí. Em va costar tota una setmana per tenir-lo com es veu ara. Que tinc molts trastos i calia treure'ls i tornar-los a posar a lloc i ja posada fer un bon dissabte en aquelles parts que no arribo si no és amb escala. No em vaig estressar pas per tenir-ho enllestit en dos dies. Vaig tenir feina, havia paper i em va costar treure'l. De fet la que cuida a ma mare em va ajudar en allò que no podia fer jo, sobretot en la força bruta i això, que d'això en tinc.

Vaig ser agosarada i vaig decidir pintar la paret de color lila i per fer contrast, la finestra blava. Sense creure-hi, pregava a Déu per que em quedés bé, sinó ja em veia anant a comprar pintura blanca i repintar al més pur estil tradicional. Sóc la senyora coloraines i ara no podia ser menys. Tot són gustos, però estic contenta de com m'ha quedat.

Per acabar amb la meva incursió al món del bricolatge i dels manetes, la setmana passada vaig trasplantar unes plantes que havia a casa, com aquest cactus que estava a punt d'una crisi vital per manca d'espai vital i d'alimentació de la seva psique. Ara presenta les armes amb una prepotència que fins fa poc era una mera utopia.