dijous, 29 de setembre del 2011

XORRADES

Torno a la meva superficialitat, banalitat i frivolitat, que m'escau més i estic fins el cap damunt d'emprenyar-me i menjar-me l'olla, per que tothom diu i diu, però ningú no fa res, després tot seran plors i laments i és que una visita de 10 minuts no serveix de res.

Fa dies, que veig el test aquest que és transparent, però que és dins d'una altre test que no ho és i el cas està en això, que tota la paret interior del test, està recoberta d'aquestes algues, que no sé que són  però em fa gràcia.





Aquesta parella d'adolescents, m'han donat temps a posar el teleobjectiu i tot, dues marques que han aconseguit fer el mateix color, si hagués estat la mateixa marca no m'hauria estranyat però són dues marques diferents o potser són falsificacions fetes pel mateix, no sé filar tan prim i menys des de casa.