dijous, 13 d’octubre del 2011

FINAL DE L'ANTERIOR

Veig que no es publicar tota l'entrada, feia el tonto, em sortia una banda com de color beige que no em donava temps a llegir i no em deixava publicar, ni guardar, ni res.

Doncs, el que em va passar, va ser el següent. Havia aparcat el cotxe en un revolt, que hi havia lloc de sobres i el cotxe no feia nosa, ni era perillós. De manera, que quan havia acabat de fer la foto, em vaig girar cap on tenia el cotxe, per mirar com estava tot, i que no passaven gaires cotxes, ni se sentia soroll i quina va ser la meva sorpresa, en veure aturat al costat del meu cotxe un de mossos, amb la parelleta feliç fora del cotxe i mirant-se el cotxe, no només per fora, sinó tafanejant per les finestres. Vaig estar a punt de fotre un crit per dir que era allà dalt i que baixava, però vaig pensar que potser treien la pistola i pujaven a buscar-me. Així, que no ho vaig fer i vaig baixar corrent. Suposo que deuria fer ja estona que hi eren, perque quan vaig arribar a baix, acabaven de marxar.
Mai no havia pensat que deixar el cotxe així en un marge de la carretera fos una cosa mal feta, o potser buscaven un cotxe sospitós d'aquelles característiques i un cop els van dir per ràdio que no era aquell van marxar. Si algú sap alguna cosa de si no es pot deixar el cotxe aparcat en un marge que m'ho faci saber.