dimarts, 11 d’octubre del 2011

Sé de sobres que no és un esbarzer i que és un llentiscle (Pistacea lentiscus), home! que jo també sé coses i parlar de forma rara si vull. Però em va recordar a la "zarza ardiendo" que es va trobar en Moisès, quan Déu el va nomenar profeta. No sé pas que es deuria fotre en Moisès quan portava les ovelles a pasturar, però que era de bona qualitat, segur! Per que les revelacions que tenia eren d'allò més bones, la de la "zarza" i després, les taules del deu manaments, si a més com sembla que diuen, era tartamut o quec, quin poder tenia aquell home sobre la resta de gent? que en sabia de les seves vides per poder sotmetre'ls d'aquella manera? Ep! que no vaig ni fumada ni beguda, estic totalment serena, ara i quan vaig fer la foto també, però tots tenim un passat i uns coneixements i de vegades suren com els morts en les aigües quan passen uns dies i no els han fet unes sabates de ciment.



Doncs, el que anava a explicar, que ja m'estic esgarriant! Quan divendres, acabava de fer aquesta foto, em vai