dimecres, 1 de febrer del 2012

De bogeria!

L'1 de desembre vaig trucar a Vodafone per canviar la tarifa del meu mòbil i donar de baixa la línia de la meva mare. Tot semblava normal, fins que ahir em va arribar la factura d'aquest mes del telèfon. La cara de gilipolles que se'm va posar. La tarifa del meu mòbil, estava bé, però em cobren el mínim de la línia de la meva mare. Vaig agafar una bona dosi de paciència i vaig trucar a l'atenció al client. La primera que em va contestar, molt amable, em va dir que si, que constava tot el que li explicava i que em passava amb el departament de baixes per solventar el problema. Després d'una bona estona esperant, em va contestar una tia amb qui semblava que parlàvem dos idiomes diferents, probablement, pel seu accent, deuria estar a Xile o a Perú. No sé, per que ho fan això! No hi ha forma humana d'entendre's. Doncs, em van cobrar 9 euros, que són el consum mínim. Se suposava que ja estava donat de baixa, però segons la tia del departament de baixes, l'1 de desembre no m'ho van fer, era un altre departament, que havien obert el cas i després l'havien tancat, suposant que el departament que ho havia de fer ho havia fet, però no ho havien fet. Quan li vaig dir que em donés de baixa ja! la tia volent fent-me canviar d'opinió, que mantigués el número i jo, dient-li que ja ho sabia que perdia el número i que tant me fa, que ja ningú no truca ni truquem i que no ho vull. A més ja em pensava que estava de baixa feia més d'un mes. Quan ja feia gairebé 20 minuts i que sem blava que estéssim fent voltes sempre al mateix, ja no vaig poder més, vaig perdre la paciència i li vaig dir, mira, ya estoy hasta las narices, quiero que lo des de baja, ahora, ya que voy a pagar los 9 euros este mes y que no me quieras vender la moto, no quiero este número! Aleshores, va començar a fer el procés, va durar 20 minuts més, tengo que abrir un aplicativo y en un momento está. El moment de donar de baixa va ser tres quarts d'hora i  una enrabiada de les bones. I això si, em cobren el mínim aquest mes malgrat haver trucat i haver-ho dit.

1 comentari:

Carles Casanovas ha dit...

Normal, no povis de donar-te de baixa de Canal Plus, una Odsseia.