dimarts, 7 de febrer del 2012

Embolic!

Em sembla que sé el que vull i mai no acabo d'aconseguir-ho, quan per la resta del món és el més fàcil de fer. Per que ha de ser tot tan complicat? Quan dic si, vull dir si, i quan dic no vull dir no, però sovint, la gent diu si quan vol dir no i diu no quan vol dir si i llavors hi ha qui interpreta que el si és no i el no és si. Aleshores em proposo que faré el que fa tothom i quan ho faig la torno a vessar, per que llavors no ho hauria d'haver fet o no hauria d'haver jugat com ho fa la resta. Em sembla que no sé interpreta els senyals al moment. Qui va ser el llest que va crear aquest codi no escrit?
És o no un embolic?

2 comentaris:

Un Món Paral·lel ha dit...

Disculpa la meva intromissió en aquest, el teu món virtual.
Crec que sempre hem de ser assertius i dir el que es pensa.

Josep

Joana ha dit...

Josep Ventura:
Tothom pot entrar en el meu món virtual com dius.
També penso com tu, però no tothom ho fa, per això tinc un embolic!