dijous, 15 de març del 2012

Boira i favots

Feia dies que no penjava cap foto feta des de casa, no és que no n'hagi fet, n'he fet, poques, no gaires, ja en tinc unes quantes i sempre són força iguals, llevat que algú es dediqui a fer tonteries. Però ahir i avui havia boira i per tal de no menjar-me més l'olla del que me la menjo, doncs vaig agafar la càmera i vaig reprendre aquella sèrie de fer fotos de la finestra de casa i de casa o d'allò que me'n dèrio.
Havia boira, això, tothom ho sap, ha estat notícia. Les orquídies, estan a punt d'obrir-se les ponzelles, em floriran orquídies tropicals a casa. Ahir a la nit em van tornar a aparèixer aquelles faves, que semblen picades de mosquit, però amb textura de tàvec, tota la part esquerra de la cara, incloint-hi els morros, el cap també, això va ser ahir, d'altres dies, pot haver estat la barbeta, les cames, els braços, els peus, les mans, no hi ha cap part del cos que se'n lliuri. No he fet cap canvi ni de dieta ni res, així que vagi vostè a saber de que són. És una al·lèrgia, ha dit el metge avui, que hi he anat i m'ha dit que em prengui el "polaramine",  així podré dormir tot el dia quan em surtin els favots i tindré una excusa perfecta per dir que tinc son. Hi ha altres versions, que diuen que poden ser nervis, doncs, quina gràcia tot plegat, tant si és nerviós, com si és físic, és una gràcia. Un conyàs, com puc anar pel món amb aquesta pinta?

Com que no puc anar pel món amb aquesta pinta i avui hagués anat a un lloc que em serveix per evadir-me i on mai em surten favots, serà el clima? Doncs, com que no podia per que també tenia un megafavot al genoll esquerre, com no? on havia de ser? Aquest genoll ho agafa tot!

No em quedava més remei que fer fotos, de la boira, a color, a blanc i negre, d'un anunci, que surten uns senyors que tenen uns abdominals impressionants, però que són lletjos i amb cara d'enveja, de la planta de nadal, que encara viu i d'altres paranoies










2 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Quan els metges no sàben el que és, sempre diuen que és una alèrgia: De totes maneres hi ha una dita que diu que "la primavera la sang altera" i tu ets molt jove. Hi ha una altre dita que diu: La paciència és la mare de Ciència, oi?

Joana ha dit...

Carles Casanovas:

Gràcies per dir-me que sóc molt jove!