dijous, 19 d’abril del 2012

Apuntalar

Entro a l'aparcament, tot sembla normal. L'edifici és relativament nou, potser deu o quinze anys, no crec que més. La primera planta, de fet el soterrani 1 és ple i em fan baixar al segon soterrani on la sorpresa és terrorífica, si terrorífica. Estic a dos pisos sota terra i tota la planta de l'aparcament està apuntalada, a cada columna i hi ha unes quantes hi ha aquells ferros que es posen per apuntalar. Com que ja sóc dins i és ple, aparco el cotxe, vigilant no pica amb cap element apuntalador, no fos cas que un copet de no res fes caure l'edifici. Un pal, cada dos cotxes. Penso que és increïble, un aparcament públic, dels que es paguen, de la xarxa dels BSM, tres cèntims el minut i estigui així. Em fa por i surto ràpidament, faig el que he de fer i quan torno, també vaig ràpida a marxar d'aquell edifici. Ah! Per cert, no ho he dit on era. L'aparcament de l'Hospital del Mar a Barcelona.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

es com a les pelis que has de sortir corrents de l'edifici abans que tot exploti i s'ensorri xD

Carles Casanovas ha dit...

Hi vas trobar algún "alien"?

Joana ha dit...

pons:

gairebé

carles casanovas:

no, per que no vaig buscar, però segur que algun especimen estrany deu haver amagat esperant els incauts.