dilluns, 23 d’abril del 2012

La rosa, el llibre, el drac, Sant Jordi i la mare que els va parir a tots plegats

Fa dies que em vaig comprar el llibre 3 1Q84 del Murakami, avui ha tocat el torn a l'últim del Mendoza, El enredo de la bolsa y la vida. Avui, la secció de llibreria de El Corte Inglés feia goig, no el súper, que era buit, ja m'està bé. Jo anava al súper a comprar llet i aquestes coses que calen a casa i que no ho faré en dissabte, que no puc, tinc altres coses més importants a fer en dissabte. Com que no hi ha ningú que em compri la rosa, el senyor Corte Inglés me l'ha regalat, en comprar el llibre, que tampoc ningú no em regala. Per que ja me n'he afartat de pensar en tothom i comprar llibre per tothom i que a mi no em toqui mai. Per que hi ha a qui li toca la rosa i a qui li toquen les espines i jo ja estic fins el capdamunt de tot plegat. Per que quan he anat a comprar el llibre, la noia, m'ha dit, no preguntat, sinó dit, "se lo envuelvo para regalo" i quan jo li he dit que no, que era per mi, no pas per regalar, s'ha quedat una mica així i m'ha mirat amb cara de pena. Clar, només comprava un llibre i sóc habitual de la secció, em coneixen els dependents. 

Així que espero que a la resta de mortals, Sant Jordi sigui més profitós i que regaleu llibres i roses, però que tinguin també uns en regalin molts

4 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Dóna't per regalada una rosa ben vermella o un cactus ben ufanós. Jo ja he complert amb el ritual de comprar la rosa, i queda força be inquibida en el gerro. De llibres en compro quan em va be comprar-los, no quan m'ho diuen els llibreters.

Un Món Paral·lel ha dit...

Que millor que fer-se un bon regal. Un llibre o una rosa...o qualsevol cosa.
Està bé estimar-se a un mateix, oi?

Abraçada

Josep

Agnès Setrill. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Agnès Setrill. ha dit...

Només et volia dir, que estic totalment d'acord amb tu.
A vegades quan ens faria il·lusió que algú pensés amb nosaltres, recordem que nosaltres hem sembrat i tenim dret a recollir, però pel que es veu, no funciona així.