divendres, 3 de gener del 2014

El 2013 en imatges

Gener'13

L'any va començar anant en metro, fent fotos a tot i a qualsevol lloc i anant a lliscar per la neu, com sempre.





Febrer'13

Va continuar en la mateixa tònica, fent fotos a tort i a dret, però vaig introduir un petit canvi, començava a anar a aprendre guitarra.





Març'13

Continuem treballant, tocant la guitarra, anant a Masella i fent fotos, però ara amb una nova joguina més, la qual cosa fa que el número de fotos dispari de forma exponencial, fins l'infinit.







Abril'13

Aix! A l'abril! Tot es capgira, em faig un esquinç al genoll i la temporada d'esquí s'acaba de forma immediata, continuo fent fotos a tot, però a finals de mes...i la foto és la única del fantàstic dia que tot va canviar, no és la més guai de totes les meves fotos, però, no vaig fer més fotos!



Maig'13

No tinc temps de res, un concert, de moment, i sortides, moltes sortides i moltes fotos...





Juny'13

Reprenc les fotos a les ermites romàniques del Berguedà i més concerts i platja i sortides i fotos i la revetlla de Sant Joan.




Juliol'13

Més concerts, més fotos, anar a veure la baixada dels raiers i més excursions i també floretes, o algú es pensava que no havia floretes?




Agost'13

Vacances!!!! Em desapareix l'arruga del front per art d'encanteri. Més sortides, més fotos fins a límits insospitats. Concert. I sopars i les vacances






Setembre'13

Tempestes de setembre al Pallars, la Diada a Madrid, la Mercè.




Octubre'13

Feina i un concert que vaig haver de demanar permís al "jefe". Fotos al Fòrum, i sortides i moltes fotos..







Novembre'13

I més sortides pallareses, i no pallareses i concerts, uns quants ja i... torna a fred i neva!!!!





Desembre'13

I fa fred, i més concerts i més sortides i la puríssima i aquest any no vaig a Masella, però fa tant o més fred en aquest poble francès. I a la guitarra ja li he hagut de canviar les cordes i acabo l'any com el vaig començar, anant en metro, que he anat un munt en metro enguany i molt, però que molt feliç!!!!









BON ANY NOU!!!!!

2 comentaris:

Mireia ha dit...

M'agrada, m'agrada, m'agrada! Un any per recodar. M'encanta veure't contenta.

Joana ha dit...

Mireia:

:)