dimarts, 27 de maig del 2014

Manel, Fanfare Ciocarlia, Sanjosex i Nacho Vegas i altres cosetes

Aquí una mostra força heterogènia dels concerts de l'últim mes. 
1.- Els Manel, a Razzamatazz, guanyen en frescor i naturalitat, no se'ls veu tan encarcarats com a l'Auditori, però el local deixa molt que desitjar en quant a qualitat de so i la gent?, si gairebé no els sentíem cantar a ells! La noia que teníem al darrera, em va matar el cuc de l'oïde!



2.- Els Fanfare Ciocarlia, a l'Apolo, aquests gitanos romanesos són molt divertits i festius.


3.- Sanjosex, a l'Apolo. M'agraden els colors, les camises florejades... I.. Et menjaria a petons! mmm, que bons! I als concerts, et pots acabar trobant a gent que fa un munt d'anys que no veus, com un noi que coneixia de la facultat.


4.- Nacho Vegas, al Barts. Que es pot dir de l'alegria de la huerta? Sempre tan optimista ell! Aquest noi tan tímid o imbècil social, no fa que el teatre es posi en peus per cantar i ballar, les seves cançons no són per això, però sí que la gent canti tímidament i surti contenta i satisfeta de l'espectacle, que al cap i a la fi, d'això es tracta i se suposa que és per això que vas al concert a veure'l cantar.


I per que ningú es pensi que m'he oblidat de totes aquelles coses que ensenyava aquí, aquí hi ha unes quantes fotos, que m'ha costat molt triar quines, d'entre el munt de fotos que tinc, ja sabeu que sóc de dit fàcil. Cap de setmana al Baix Empordà, excursions per la muntanya, amb floretes i castells i ermites, en quasi tots els casos, quatres pedres, runes, que molts no donarien ni un duro per elles i nosaltres apa! a caminar i en alguns casos pagar per veure-les. Però que hi farem! Ja ho diu una dita castellana, Dios los cria y ellos se juntan. Prometo fer una entrada en condicions on no barregi esdeveniments, avui, quasi em deixo els Manel, ja feia tants dies, que em pensava que l'havia fet!

Ah! i, sí, a la que surt una servidora, em vaig mullar els peus, l'onada em va arribar!