dijous, 17 de desembre del 2015

MIISHIMA A L'HELIOGÀBAL

Ahir 16 de Desembre, va tocar concert dels Mishima a l'Heliogàbal, un bar del barri de Gràcia del meu poble, a ells, als de l'Heliogpabal, els agrada més definir-se com a una plataforma cultural, on els artistes de tot tipus i disciplines puguin desenvolupar la seva tasca. El que el públic veu un dia qualsevol, és un bar de copes "modernillo" o d'ambient indie, on posen música que els agrada i que alguns dies de la setmana, fan concerts i exposicions i coses així. El personal del local li posa moltes ganes (ja sé que això no és una bona raó, com dir d'algú que és voluntariós) o més ben dit implicació.
Enguany, l'Heliogàbal, fa 20 anys i fan una celebració d'alçada, han programat moltes activitats i concerts. Entre els concerts, ja en vaig fer ressò fa tres setmanes del del Sr. Chinarro, però avui m'esplaio una mica més. En aquests concerts de celebració han convidat a gent del "mundillo", que tenen alguna mena de lligam amb el local, gairebé tots, ara artistes consagrats, que en els inicis d'ambdues parts van passar per l'Heliogàbal. I els Mishima, no han estat una excepció.

Ahir, Mishima, va fer concert a l'Heliogàbal, per uns pocs privilegiats que vam poder comprar entrada. Per que poder veure'ls com si fossis al menjador de casa, no té preu, és, salvant les distàncies, per que és el que a mi em va recordar, una mica com quan al cole, algunes, agafaven les guitarres i tota la colla ens posàvem a cantar, això només ho entendran aquelles, per que era més propi de cole de noies, que hagin anat a una escola de monges, a les escoles de nois, no passava tant, ho dic per que vaig fer COU a una escola de capellans, també ho podríem comparar als esplais, on uns toquen la guitarra i la resta canten cançons. Amb això no vull que ahir, el concert de Mishima semblés una vetllada de campaments d'un esplai o de colla de kumbas, no, però tot aquest rotllo que he fotut, era per explicar la proximitat que es va establir entre ells i els públic, la proximitat física, és obvia. Li podia tocar la guitarra amb els genolls o tocar-li els pedals jo si estirava els meus peus. 

Va ser molt guais!!!! i ho podeu veure en els vídeos, aquest només és una mostra!!!!!