dijous, 3 de desembre del 2015

Una mica de poti-poti


Com que fa dies que no faig una entrada, en tinc ganes, però no sé que explicar. Això no hauria de ser cap impediment a l'hora d'explicar alguna cosa, però no em ve res al cap per poder explicar. Hi ha moltes coses, però com que s'han acumulat no sé per on començar. Posaré alguns vídeos d'alguns concerts i algunes fotos.


El Sr. Chinarro la setmana passada a l'Heliogàbal de Gràcia, és altíssim i és que anar a un concert a l'Heliogàbal, et garanteix que tindràs al cantant molt, però que molt a prop. Es va fotre com quatre o cinc ratafies durant el concert, ja en són ganes! Va estar molt bé i molt divertit.


Aquest és el Kurt Vile a la sala Apolo, quina angúnia anar tot el concert amb els cabells a la cara! Algú s'ha fixat que mentre totes les noies es recullen els cabells per fer activitats o si més no se'ls separen de la cara per poder veure, amb els nois passa tot el contrari? El concert va estar molt bé tot i que va haver un parell de cançons en que semblava que es podia fer llarg, quan va acabar em va semblar que havia acabat de començar.


Aix!!! i que puc dir de l'Ezra Furman? Aquest nen que de vegades es vesteix de dona, em té el cor robat, amb el permís del meu festejador és clar!, el vaig veure al Vida aquest estiu i em va encantar. És divertit, simpàtic i fresc!!! L'escenari del Sidecar és molt petit i estaven una mica apinyats, però dóna gust veure'l.


Los Planetas, un dels concerts que més il·lusió m'ha fet. No és pas per que el Jota sigui simpàtic i divertit, simplement per que m'agraden. L'opinió general és que en aquest concert van estar genials i a l'Auditori es van sentir d'allò més bé.


Low, uns ja també amb una edat, un concert també molt guais, tot i que Bikini, és molt fosc i la llum fa que semblin sempre apareguts!!!

Pel qui recordi quan fa quatre anys em vaig trencar el lligament del genoll, doncs aquí van unes fotos del que veig, només que ara és hivern i els pollancres tenen un altre color, així em distrec!!!!




I això no ho veig des de la finestra de casa, que va! Amb aquesta foto he guanyat un concurs de fotografia.


I si fins aquí ja he dit prou burrades, amb tot el que està passant pel món i em tot el que tinc, doncs ara la burrada més gran encara, però molt meva. JA HA NEVAT!!! i fa fred i ja han obert pistes, així que seré banal. frívola i superficial, com m'agrada ser i dissabte pujaré a inaugurar la temporada i estrenar els meus pantalons nous.